Daugiausia sukonstravo lėktuvų – 10 lėktuvų – inžinierius brigados generolas Antanas Gustaitis (1898-1941). Devyni jo konstrukcijos lėktuvai buvo pagaminti. Tai vienvietis sportinis „ANBO-I“, pagamintas 1925 m., dvivietis mokomasis „ANBO-II“ (1927 m.), dvivietis mokomasis „ANBO-III“ (1929 m.), dvivietis mokomasis „ANBO-V“ (1929 m.), žvalgybinis ir bombonešis „ANBO-IV“ (1932 m.), dvivietis žvalgybinis „ANBO-VI“ (1933 m.), dvivietis mokomasis „ANBO-51“ (1936 m.), dvivietis žvalgybinis „ANBO-41“ (1937 m.), dvivietis lengvasis bombonešis „ANBO-VIII“ (1939 m.). Dešimtojo – „ANBO-VII“ projektas parengtas 1933 m. Tai turėjo būti vienvietis sportinis lėktuvas.
Inžinieriaus A. Gustaičio konstrukcijos lėktuvai sudarė nemažą dalį Lietuvos karo aviacijos technikos. Savo kokybe jie nenusileido kitiems to meto lėktuvams Europoje. A. Gustaičio dėka Lietuva buvo vienintelė iš mažųjų Europos valstybių, gaminusi savos konstrukcijos kovinius lėktuvus.